woensdag 1 juni 2016

Nieuwe Catalogus is uit....

Ja hoor eindelijk is hij er, de lang verwachte Catalogus.
Er staan weer een hoop leuke nieuwe dingen in en sommige dingen die even verdwenen waren staan nu in de grote catalogus heb ik al even snel gezien.

Wat ik zelf erg leuk vind is dat er deze keer ook weer een erg leuke stempelset in staat die ook in het Nederlands is te krijgen, met bijpassende thinlits als Bundle + save artikel!
 Deze staat al op mijn verlanglijstje, aangezien de complete set best aan de prijs is, krijgen jullie deze maand (juni) € 7,50 korting van mij, op deze set.
Halverwege deze maand gaat er een extra verzamelbestelling uit, dus bij interesse laat het tijdig weten of ik hem voor je mee mag bestellen.
Mocht je interesse hebben in een papieren catalogus, deze bestel ik 15 juni ook mee, meld dit even bij je bestelling, dan krijg je die er van mij meteen bij.

M.v.g. Saskia 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen