vrijdag 8 april 2016

DCL kaartje

Het is lang geleden dat ik mee gedaan heb bij Dutch Card Lovers
maar ik probeer nu de rust weer een heel klein beetje is terug gekeerd weer in de scrapmood te komen. Daarom zocht ik een uitdaging en vond ik bij DCL.

De opdracht is: 
Maak een kaart of ander project waarbij je iets gebruikt van woodfineer

Laat ik daar nou net een doosje nog ongebruikt van in de kast hebben liggen.
Dit kaartje heb ik gemaakt om in te sturen.
 Vind je het ook leuk om mee te doen, volg de link.
Ook wij  
hebben er weer een nieuwe Challenge op staan, dus kom eens een kijkje nemen. 

Groetjes Saskia

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Altijd goed om ongebruikte spullen te gebruiken ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en tikje stoer kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Je hebt leuk gebruik gemaakt van de woodfineer-opdracht.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Saskia, wat leuk dat je meedoet met ons.
    Een mooie stoere kaart. Deze stempel blijft toch wel één van mijn favoriete. :)

    BeantwoordenVerwijderen