maandag 7 september 2015

Kerst Label

Inmiddels is er alweer een maand om, maar heb niet helemaal stil gezeten.
Diverse taarten gemaakt voor Taart voor Kids, maar afgelopen week ook alweer 2 kaartjes.
1 met oudere stempels die niet van Stampin Up zijn, dus die kun je hier bekijken.

Afgelopen weekend zijn de Dames Gwen & Jane bij mij geweest om weer heerlijk samen te scrappen. Ook weer leuke idee├źn uitgewerkt voor ons Challengeblog.
Dat kaartje kan ik helaas nog niet laten zien.

Maaaaaar ......
In de nieuwe winter catalogus zag ik een idee wat ik graag zou willen uitwerken voor de Voedselbank. Of ik tijd genoeg heb om er zoveel te maken weet ik nog niet, maar de eerste stap is genomen.
wat is het idee hierachter?
Als het lukt wil ik een boom(pje) neer zetten bij de voedselbank en deze vullen met allerlei Kerst labels met een kerstwens / groetje erop. Hieraan een kleinigheidje hangen in de vorm van een zuurstokje of iets van dien aard.
Gewoon een klein gebaar om te laten zien dat er aan deze mensen gedacht wordt.

Groetjes Saskia




2 opmerkingen: