donderdag 6 augustus 2015

Mijn eerste 2 kaartjes

Na een lange tijd weinig tot geen scrapmood, erg druk met werken, daarnaast mijn initiatief Taart voor Kids, eindelijk ook weer eens genoten van het kaartjes maken.


Deze set heet Sprinkles of life (139971) Je kunt er zoals je ziet meerdere kanten mee op, daarom sprak deze set mij zo aan. Het zijn nog geen hoogwaardige kaartjes, maar voor de eerste 2 sinds lange tijd, ben ik toch erg tevreden.
Verder heb ik mij afgelopen paar weken buiten ook prima vermaakt, want ik heb van mijn vriendin 2 mannetjes konijnen overgenomen (zij had 2 netjes) en later bij de konijnenopvang die door de vakantie erg vol zat 2 vrouwtjes overgenomen. Aangezien het gekochte hok niet echt aan mijn verwachtingen voldeed, heb ik er zelf een tweede groot hok bij gebouwd.
Ik hoop dat het nu weer een beetje goed komt met mijn creativiteit, want het is zeker niet de bedoeling om afscheid te nemen van het scrappen!

Groetjes Saskia

3 opmerkingen:

  1. Als dit het konijnenhok is wat je hebt gebouw zit het met jouw creativiteit nog wel goed, hihi. Je kaartjes zijn erg leuk, gave set is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik zie dat het bij jou ook al even geleden is dat je iets geplaatst hebt, ben je nog lekker aan de freubel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik probeer te beteren, maar momenteel wordt ik een beetje geleefd en ik probeer er nu een balans in te vinden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen