woensdag 30 juli 2014

Pumps

De Pumps zijn helemaal ingeslagen bij het bejaardenhuis waar mijn moeder vrijwilligster is.
Om af en toe wat extra's met de ouderen te kunnen doen worden er in de vitrinekast in de hal zelf gemaakte spullen verkocht. Dat mijn moeder bij mij was en een Pump zag staan moest ik er natuurlijk ook een paar voor haar kast maken.

Geen probleem hoor, dus mal erbij en lekker met de kleuren inkt, papier, lintjes etc. van SU aan de slag en inmiddels is dit pump 8 & 9.

Deze gaan zo weer in cellofaanpapier en kunnen weer richting vitrinekast.
Uiteraard gaat de opbrengst naar de ouderen.
Veel plezier ervan!

Groetjes Saskia

4 opmerkingen:

  1. Wat een vreselijk leuk initiatief. Zo kunnen ze inderdaad af en toe wat leuks doen.
    Ik hou niet zo van deze pumps maar je hebt er wel weer wat moois van gemaakt Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk initiatief Saskia en wat lief dat je dat doet. Erg mooie pumps ik zou willen dat ik er nog op kon lopen!

    BeantwoordenVerwijderen