dinsdag 29 juli 2014

Even wat huishoudelijke mededelingen!

Goedemorgen SU Liefhebbers,

Misschien is het al opgevallen dat de Weekly Deals niet meer in de balk staan.
Dit klopt, vanaf de Webshop is deze makkelijk te bekijken, terwijl het voor mij (vooral in deze vakantietijd) wat lastig is om ze elke week te plaatsen. U kunt hiervoor de button gebruiken rechts in de zijbalk.

Wilt u nog een bestelling doen?
Lever deze dan vandaag nog in, mijn bestelling is door diverse redenen iets vertraagd, dus morgenmiddag ga ik deze pas plaatsen.
U kunt de bestelling mailen naar: saskia@haller.nl

Binnenkort ga ik een workshopmiddag houden in Schagen!
In het bejaardenhuis vlakbij het station tijdens de knutselmiddag aldaar.
Lijkt het u ook leuk om daar samen met deze ouderen iets moois te gaan maken met spullen van SU? Laat mij dit dan even weten dan stuur ik een uitnodiging zodra de datum en tijd concreet is.
Het zal in ieder geval plaats vinden op de Woensdagmiddag.

Tijdens de bestelling morgen, komen er ook nieuwe Catalogussen mee.
Deze zijn te bestellen voor € 3,00 per stuk excl. portokosten (€ 3,84)
Voor mijn vaste klanten zijn deze gratis bij hun volgende bestelling!
Bent u nieuwe klant en doet u voor tenminste € 50,00 een bestelling, dan zit er ook voor u een nieuwe Catalogus in het pakket + een spaarkaart voor € 10,00 korting bij 15 stickers.
Zie hier voor de volledige uitleg van de Klantenkaart.

Vind je het ook leuk om met ons Challengeblog mee te doen?
In de balk boven dit bericht staat waar je ons kunt vinden!
Zoek ons dus snel op, dan kun je nog met Challenge 8 meedoen. ;-) 

Tot zover weer even alle informatie vanaf mijn kant!
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen