dinsdag 1 april 2014

Challenge Uitslag Maart

Ik dacht heel even laat ik tot morgen wachten, want ze geloven de uitslag vast niet op 1 April.
Gek genoeg ben ik helemaal niet voor de gek gehouden vandaag, dus besloot om dan deze prijs maar gewoon weg te gaan geven.
 
Ik heb de Random generator maar weer aangeslingerd, zodat ik geen partijdige jury hoef te zijn!
tadadatada. 
 
Nummer 6 is mijn naamgenoot Saskia.
Je mag mij even je adres gegevens mailen: saskia@haller.nl
 
GEFELICITEERD!!!
 
Groetjes Saskia


3 opmerkingen:

  1. Jeeej!! wat een mazzell!!!
    Daar maak je me heel blij mee! Super aanvulling op de 5 markers die ik heb!
    Helemaal super! Ik zal je een mailtje sturen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Saskia ik heb nog geen mailtje ontvangen, klopt dat?

      Verwijderen