woensdag 1 januari 2014

Winnaar

Alweer een maand om en daarbij sluiten we ook het jaar 2013 af.
 
Langs deze weg wil ik daarom ook iedereen een CREATIEF & LIEFDEVOL 2014 wensen!
De laatste maand was voor mij extra druk, met Sinterklaas, een verjaardag, Kerst, maar ook helpen met Appelflappen en Oliebollen bakken voor het jeugd en jongerenwerk hier in Hoogwoud.
 
Altijd een ontzettende gezellige, maar drukke periode, ondanks dat ook nog ergens tijd gevonden om een jaar kalendertje te maken.
Deze staat nu te pronken op mijn bureau. :-D
 
Ook heeft NELLIE deze maand de prijs gewonnen voor het maken van de sketch van December.
Als je mij even je adres stuurt: saskia@haller.nl komt jouw prijsje z.s.m. jouw kant op!
Alvast veel plezier van deze ink Pad van SU.
 
Morgen plaats ik een kleuropdracht met als prijsje wederom een Ink Pad in een andere kleur!
Groetjes Saskia


7 opmerkingen:

  1. Een heel gelukkig nieuwjaar gewenst Saskia.
    Nellie gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat ik gewonnen heb en Saskia wat een mooie en gave kalender heb je gemaakt. Mijn mailtje ga ik zo meteen naar je sturen.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Saskia! Allereerst m'n beste wensen voor het nieuwe jaar! Hopelijk even wat minder drukte nu, zo kan je lekker weer aan de freubel :-) Je kalender ziet er heel erg leuk uit! Is het een boekje of staat ie echt zo in een stervorm open?! Groetjes, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij staat echt in een ster open, vandaar de satéprikker om hem makkelijker rond te kunnen draaien. :-D

      Verwijderen