dinsdag 3 december 2013

Sketch #2

De eerste sketch is afgelopen en we hebben een Winnaar: Els
GEFELICITEERD!
 
Het prijsje komt z.s.m. jouw kant op, veel plezier ervan.
 
Voor de Decembermaand heb ik een nieuwe sketch voor jullie.
Met spullen van SU is leuk, maar iedereen mag gewoon meedoen.
Ook heb je weinig of geen SU gewoon gezellig meedoen!
 
Dit is Sketch #2
 
Natuurlijk is er ook weer een prijsje te winnen voor degene die meedoen.
 
Je uitwerking zet je op je eigen blog en linkt hem hieronder via mr. Linky.
Veel succes!
 


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gewonnen heb en bedankt. Saskia.
    Dit is ook weer ene pracht uitdaging.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sketch is dit. Helaas heb ik geen papier en andere spulletjes van Stampin'Up, maar wie weet misschien in de toekomst wel. Ik vind het papier en de spulletjes namelijk super mooi en het heeft een heel hoog heb-gehalte. Ik ben in ieder geval al flink aan het sparen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen