zondag 20 oktober 2013

Nederlandse Teksten

Dat ik hoorde dat er Nederlandse Teksten te koop waren had ik niet meteen het idee, die moet ik hebben, maar ging toch overstag en heb ze mee besteld.

Wat er in mijn collectie ontbreekt en geen idee of die al wel op de markt te koop zijn, was een stempel m.b.t. Sinterklaas. Laat deze er nu ook tussen zitten, dus ik heb mij meteen maar creatief uitgeleefd. :-D
Nu had ik er zelf Fijne Pakjesavond van gemaakt, maar ik vind dit toch al een hele aanwinst en heb er geen spijt van dat ik toch ben omgegaan!
 
Bedankt voor het kijken.
Saskia



4 opmerkingen:

  1. leuke teksten Saskia en de kaarten zijn ook heel mooi .

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aha, daar komen die teksten dus vandaan! Dat had ik nog niet door, haha
    Hele leuke kaarten trouwens

    groetjes, Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee die mummie-halloween kaart.

    BeantwoordenVerwijderen