dinsdag 10 september 2013

Markers

Ik twijfelde lang zal ik wel..... zal ik geen Markers aanschaffen, want ik heb al Copics, maar ook al een hele serie Promarkers, maar toen zag ik in het boek dat je er ook heel erg makkelijk mee kon stempelen. Dat wilde ik toch proberen en vanwege de workshopavonden, wilde ik toch in ieder geval 1 kleurlijn compleet hebben om mee te werken, dus ik bestelde mijn eerste 5 Markers, netjes in een doosje op assortikleur kwam het binnen.
Deze Markers zijn te bestellen in kleurassortimenten, bij de nieuwe Seizoenskleuren zijn dit er 5 per doosje, bij de gewone assortimenten 10 per doosje.

Nou dan maar proberen?

en dan stempelen maar.....
Het effect is erg leuk en de kleuren zijn mooi en het is nog eens makkelijk ook, want met een inktpad red ik dit echt niet.




















Maar dan komt wel de volgende uitdaging, krijg je dit dan ook weer schoon?

Ja zowel met een babydoekje als met het speciale schoonmaakdoosje van SU is je stempel heel gemakkelijk weer schoon te krijgen.


Bedankt voor het kijken,  dit kan NIET met andere merken, dus uitproberen is op eigen risico!
Groetjes Saskia

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg :-) Stampin Up blijft mij verbazen. Heb het bij Eefje nog niet gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties



    1. Saskia Haller25 september 2013 08:20

      Ik zag dit in de Catalogus voorbij komen, tja en dan ben ik zo dat het uitgeprobeerd moet worden. :-D

      Verwijderen