woensdag 10 juli 2013

Volgende Bestelling datum

1 Augustus ga ik de volgende bestelling plaatsen, dus als je nog een losse bestelling wilt plaatsen, kan dit t/m 28 Juli door gegeven worden.
Verder ga ik binnenkort een Agenda aanmaken waarin geplande datums staan voor Party / Workshops bij mij thuis, hierin komen ook de bestelling datums te staan voor losse bestellingen.
Verder kreeg ik de vraag of lint alleen per hele rol te koop is, ja officieel wel, maar ....
daar ga ik verandering in brengen. Ik koop per keer een aantallen rollen in en bereken een meterprijs. Mocht jouw kleur er niet bij zitten, geen probleem, geef het evengoed door op je bestellijst, dan is dat wellicht in dezelfde bestelling te regelen.
Ook wil ik het mogelijk maken om bijv. knoopjes die per doosje 1 kleur bevatten te gaan combineren per soort. Hiervoor kun je je opgeven in een share groepje.
Hierover volgt later meer.
Groetjes Saskia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen