dinsdag 16 juli 2013

Designer Series Paper Stacks 2012 / 2014

Gisteren helemaal gericht op de Raspberry Ripple, dus de overige kleuren uit deze papier serie wil ik jullie natuurlijk ook niet onthouden.
Vandaag een LO gemaakt waarop ik de overige 4 kleuren uit deze serie heb gebruikt.
Op deze LO zitten de kleuren: Gumball Green, Midnight Muse, Primerose Petals, Summer Starfruit.
Het papierblok bestaat uit 5 kleuren met 4 patronen op dubbelzijdige vellen.
(Catalogus blz. 141) Ook heb ik de Decoratieve Label nog een keer gebruikt om wat tekst op te schrijven.

Ik had behoorlijk wat rest stukken over van de laatste werkstukken, dus ik heb nog maar een kaartje gemaakt maar deze keer in Gumball Green uitvoering. 
Bij dit kaartje heb ik ook gebruikt gemaakt van de cirkel pons 1¼" (Catalogus blz. 182) en een stukje Organza Ribbon. (Catalogus blz. 173)

Bedankt voor het kijken.
Saskia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen