donderdag 11 juli 2013

Christmas Lodge

In de oude Catalogus die de meeste van jullie misschien nog in jullie bezit hebben, was ik meteen verliefd op het Kerstkaartje op blz. 12, die gemaakt is met de stempelset Christmas Lodge. Helaas is hij in de nieuwe Catalogus niet terug gekomen.
Om ook kennis te maken met het emboss poeder van SU, ben ik begonnen met een serie kerstkaarten voor eigen gebruik, natuurlijk wel met SU papier en Pons
Materialen die ik gebruikt heb:
Cardstock en Inkt Gumball green, Scallop Trim Border (Catalogus blz. 181), Emboss  Powder Gold (Catalogus blz. 167), Linen thread (Catalogus blz. 173) en een ster bedeltje uit eigen voorraad.
De rode mat is ook van SU maar komt uit een verzamelpakket en deze bevat in de nieuwe Catalogus andere kleuren.
Ik kan je vertellen dat ik echt weg ben van deze stempelset en hoop dat hij tegen Kerstmis toch weer terug komt. (Alhoewel er dan vast ook weer genoeg andere leuke setjes komen. ;-)

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen