donderdag 27 juni 2013

Zomervakantie aanbieding!

Nog een weekje werken en dan is het bij ons vakantie!
Dat is toch een mooie tijd voor een Zomervakantie aanbieding.
Boek jij in de maand Juli  of Augustus een Party, maken we 2 kaartjes op deze middag of avond, waarbij de spullen die hiervoor nodig zijn uit geprobeerd mogen worden. Normaal zijn hier kosten p.p. aan verbonden, maar deze neem ik de hele maand Juli en Augustus voor mijn rekening.
Ook zal er een klein presentje zijn voor alle bestellende gasten op jouw party.
Ik zou zeggen mail mij om een afspraak te maken: saskia@haller.nl
Wil je geen gastvrouw zijn, maar wel een keer een workshopje bij wonen, dan kun je ook met een paar vriendinnen een datum bij mij thuis prikken.
Wie weet tot gauw.....
Groetjes Saskia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen