zondag 16 juni 2013

Owl Builder ea.

Weer een nieuw kaartje met ook nieuwe SU spullen erbij.
Vrijdagavond ben ik weer eens gaan scrappen bij mijn vriendinnetje, waar ik gevraagd had of ik haar SU spullen mocht gebruiken. Gezellig bijgekletst, boek van SU heel erg veel keer door gebladerd en ook nog 1 kaartje gescrapt hahaha!
 
De Owl Builder ponch van (blz. 185) is echt een leuk ding en zeker een favoriet, maar ook de (dubbele) stempelset Bring on the cake (blz. 142) zitten gewoon hele leuke stempels in. Tja en nog steeds geen designpapier uit deze serie, want die bestel ik pas eind van de maand, heb ik ook weer mijn eigen stempelset Blooming with Kindness gebruikt om er toch een beetje achtergrond op te maken.
 
Dit is het resultaat:
 
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen