maandag 10 juni 2013

Visitekaartje + Weetjes

Mijn visitekaartjes zijn inmiddels binnen, al ben ik al meteen een andere weg ingeslagen!
Voorlopig is dit mijn kaartje die je tegen kunt komen:
 
Weetje dat:
* Er binnenkort (Juli) er een nieuwe Catalogus uit komt!
 
* Er spullen uit het assortiment gaan en deze met korting te koop zijn. Klik hier voor de Stempels en Klik hier voor de accesoires OP=OP!
 
* Ik een eigen kortingsactie heb, waarbij iedereen die bij mij besteld voor € 10,00 kan sparen. Iedereen die op een Workshop Middag of Avond komt krijgt bij elke € 15,00 een sticker ook bij losse bestellingen krijg je deze stickers cadeau. Bij 15 Stickers is je kaart vol en kun je deze bij je volgende bestelling inleveren voor de korting. Bestel je bij mij, maar woon je te ver weg, hou ik je kaart hier en laat ik je bij elke bestelling weten hoever je erin zit.

* Verzendkosten boven de € 50,00 voor de helft door mij betaald wordt?
 Als je een losse bestelling plaatst en deze niet zelf kunt afhalen is opsturen natuurlijk de perfecte oplossing, deze verzendkosten komen wel voor rekening van de koper, boven de € 50,00 delen we de kosten.

* De Catalogus helaas niet gratis is, maar hier op ons blog wel gratis on-line te lezen is.
- Wil je toch een Catalogus kost deze € 7,00, maar als je het leuk vind om een keer als Gastvrouw op te treden, krijg je deze van mij cadeau!
Voor de Zomer/Lente editie vragen wij € 1,50
 
Groetjes Saskia
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen