zaterdag 8 juni 2013

Simply Scored Tool

Uiteraard is dit in vele merken te krijgen en is dit beslist geen nieuw iets.
Voor mij overigens wel, nu ik de kans kreeg om met een flinke korting mijn starterskit samen te stellen, kon ik dit apparaat niet achterwege laten.
Vanmorgen vroeg heb ik hem uit het plastic getrokken en ben een roset gaan maken met de Simply Scored (terug te vinden in de Catalogus 2013 op blz. 181)
Op Whispered White cardstock stempelde ik wederom de bloem van Stempelset "Blooming with Kidness" (Terug te vinden in Catalogus 2013 op blz. 87) met de kleur "Summer Starfruit" (Terug te vinden in Catalogus 2013 op blz. 152). Uit dezelfde serie nam ik een vel cardstock "Gumbal Green" hier heb ik de roset van gemaakt. De lichtere kleur groen komt uit het pakket met de naam "Getting started Collection" deze heb ik nog niet terug kunnen vinden in de Catalogus, maar hier kun je natuurlijk eindeloos mee variƫren met passende kleuren. De Inkt van de stempel is ook weer de "Gumbal Green". De kaart heb ik met de het overige lichte groen gemaakt en daar nog een vierkant velletje Whispered White voor het accent op gelegd. Met eigen materialen heb ik de kaart versierd met dit als eind resultaat:
 Ik vind het zelf wel een leuk kaartje geworden voor een uit probeerseltje op de vroege Zaterdagochtend.
Groetjes Saskia

1 opmerking: