vrijdag 7 juni 2013

Mijn eerste kaarten


Ik wilde graag mijn nieuwe stempelset uit proberen!
Dus ik ben na een lange tijd thuis niet meer geknutseld te hebben, weer eens een kaartje gaan maken met de Stampin'pad Midnight Muse & Summer Starfruit.
Ik had in mijn startpakket een combipakket besteld met 5 kleuren inkt en bijpassend papier.
Daarmee heb ik dit kaartje gemaakt:
 
Daarna wilde ik verder, dus heb ik de kleur Primrose Petals erbij gepakt en het bijpassende papier en begon aan een verjaardags kaartje. Dat werd deze:
 
Ik moet zeggen dit werkt versalvend, want inmiddels ligt het boek alweer open en ben ik op zoek naar nieuwe stempels met bijpassende pons en heb alweer een leuke op het oog.
Eind Juni begin Juli ga ik een nieuwe bestelling plaatsen, dus als ik voor iemand iets mee kan bestellen hoor ik het wel.
 
Iedereen heel erg veel kijk plezier op mijn blog!
Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen